Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent d/s budżetowych
WÓJT GMINY KOZŁOWO
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa stanowiska pracy: Referent ds. budżetowych
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie księgowości budżetowej.
2) Klasyfikowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym rachunków przy dokonywaniu zapłaty przelewem lub inną formą płatności.
3) Księgowanie dochodów, wydatków i kosztów na poszczególne jednostki.
2) Klasyfikowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym rachunków przy dokonywaniu zapłaty przelewem lub inną formą płatności.
3) Księgowanie dochodów, wydatków i kosztów na poszczególne jednostki.
3. Wymagania niezbędne:
1) obywatel polski,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne,
4) co najmniej 2 letni okres pracy w administracji publicznej,
5) znajomość zagadnień związanych z księgowością budżetową,
6) dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
7) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, na które przeprowadza się nabór.
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne,
4) co najmniej 2 letni okres pracy w administracji publicznej,
5) znajomość zagadnień związanych z księgowością budżetową,
6) dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
7) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, na które przeprowadza się nabór.
4. Wymagania dodatkowe:
Rozliczanie księgowości analitycznej, zobowiązań i należności.
5. Wymagane od kandydatów dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach,
5) kwestionariusz osobowy,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie następującej treści : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji - zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, pioz.1593 z późn. zm.).
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach,
5) kwestionariusz osobowy,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie następującej treści : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji - zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, pioz.1593 z późn. zm.).
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesyłać w terminie do dnia 14 marca 2008r. na adres: Urząd Gminy w Kozłowie 13-124 Kozłowo 60 A w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. budżetowych”.
7. Oferty, które wpłyną niekompletne lub po
wskazanym wyżej terminie nie będą
rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie
umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej ( bip.kozlowo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy w Kozłowie.
Biuletynu Informacji Publicznej ( bip.kozlowo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy w Kozłowie.
Wójt
Gminy Kozłowo
mgr inż. Jacek Jankowski
mgr inż. Jacek Jankowski
metryczka
Wytworzył: Jacek Jankowski - Wójt Gminy (28 lutego 2008)
Opublikował: Karol Malonek (28 lutego 2008, 13:42:33)
Ostatnia zmiana: Karol Malonek (19 marca 2008, 13:13:21)
Zmieniono: przeniesiono do archiwum postępowań
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3599